14.07. 2017.
დღე მეშვიდე. განვიხილეთ 6 მოდული. მოვიძიეთ მოსწავლის მხარდასაჭერი დოკუმენტები.შევქმენით კითხვარი დიფერენცირებულ სწავლებაზე. გავეცანით გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას. შევქმენით პროექტების საქაღალდე, სადაცშევქმენით ჩვენი პროექტი და გამოვაქვეყნეთ პროექტების საქაღალდე და ვიდეოების საიტი ჩვენს ბლოგზე.
საშინაო დავალებად მივიღეთ-შევქმნათ დრაივზე საქარალდე გაკვეთილები და გადავიტანოთ ict.tpdc.ge
დღე მეშვიდე. განვიხილეთ 6 მოდული. მოვიძიეთ მოსწავლის მხარდასაჭერი დოკუმენტები.შევქმენით კითხვარი დიფერენცირებულ სწავლებაზე. გავეცანით გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას. შევქმენით პროექტების საქაღალდე, სადაცშევქმენით ჩვენი პროექტი და გამოვაქვეყნეთ პროექტების საქაღალდე და ვიდეოების საიტი ჩვენს ბლოგზე.
საშინაო დავალებად მივიღეთ-შევქმნათ დრაივზე საქარალდე გაკვეთილები და გადავიტანოთ ict.tpdc.ge
Комментариев нет:
Отправить комментарий